Ekonomikum!

Japp, nu kommer en update från ett heltomt ekonomikum! Fredagsmorgon efter Stor-Stocken så är det ju inte direkt överfyllt här. Sitter tre andra personer i A-korridoren. Men rätt skönt och lugnt i alla fall.
Igår kom jag tillbaka till Uppsala, kom till skolan runt tio-tiden efter att ha varit uppe i fem timmar. Hade inte riktigt förvarnat om min hemkomst heller, så träffade vissa lite förvånade kompisar. På eftermiddagen hann jag med en fika med Emma, Sofia och Maria. Hur länge sen var inte det? Någon gång i gymnasiet vi fyra träffades sist. Alla tjejerna har i alla fall börjat plugga och Emma har flyttat hemifrån. Hennes pappa var lite lagom förvirrad när jag ringde och frågade efter henne hemma. Idag blir det plugg, kanske träffa Cattis ett tag om hon kan och sen tenta imorgon klockan nio, håll tummarna! Sen ska jag bränna pengar på eftermiddagen och köpa allt som är svindyrt i norge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0