Sämst på att uppdatera

Japp, det är jag. Skyller ifrån mig på min otroliga seriositet på sista tiden. Mycket tid ägnas åt skolarbete! Men BIs bibilotek är i alla fall superbra. I fredags var jag i alla fall och åkte skidor i Norefjell som ligger ca 1,5 timmar norr om Oslo. Backarna ver helt tomma och superlånga. Upp och ner en gång men bara sittliften tog en halvtimme och när man var uppe på toppen tog det en timme. Superhärligt men benen var rätt slut efter dagen. På kvällen hade en korridorare fest så jag stack över till Max i huset bredvid och kollade på när Sverige slog vitryssland. Trevligt. Har också hunnit med att vara på en födelsedagsfest med Hollywood tema. Man skulle klä ut sig till någon i en film eller TV serie och jag och och mina kompisar var karaktärer ur Gossip Girl, insåg hur mycket passande kläder jag hade. tyvärr kände ingen igen mig som Blair, i sydeuropa hade tydligen ingen sett Gossip Girl. Amerikanerna fattade i alla fall. Nu ska jag upp två våningar på fest, tänkte göra en snabbvisit. Största anledningen att jag går är att killen som har festen har lånat min miniräknare och jag saknar den. Sen ska jag ringa och gratta Olivia som fyller 21 idag!
På torsdag bär det av till Sverige, mitt flyg går 7.40 vilket betyder att jag måste lämna Bjölsen klockan 05.40. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0