Sjuk

Nu är jag sjuk. De senaste dagarna har jag i princip bara sovit och annars legat i sängen och tittat på vänner. Tack syrran för alla säsonger, skulle haft väldigt mycket tråkigare utan dom! Det är något som går bland utbytesstudenterna här, alla har feber och är förkylda. Hoppas på att bli bättre imorgon.
I måndags hade jag lektion på norska, gick faktiskt bra. Kan bero på att det som gicks igenom var otroligt lätt också. Hade också ett webprov som jag lyckades klara, men då kunde jag ju använda google translator.
Annars har det inte hänt så mycket, Hemsedal är spikat och det blir Uppsala sista helgen i februari. Omtenta, hurra! Så framöver kommer jag har mycket plugg att göra, hurra igen. Nej inte så jättekul. När jag känner mig lite bättre börjar hårdplugget.

Kommentarer
Postat av: Carro

tråkigt att du blivit sjuk! känner mig inte heller bra, börjar nog också få feber. men är något som går bland alla studenter här också. Hinner ju inte va sjuk! :P Bra att du läser kursen på norska, för förväntar mig att du pratar flytande norska när vi kommer hem! ;) hehe puss!

2010-01-27 @ 16:57:13
URL: http://carrogoesottawa.blog.se
Postat av: Sonia

Hej Sara! Hoppas du blir bättre snart! Det är så kul att du har den här bloggen och att få följa dig lite där i Oslo, och du skriver så trevligt oxå.

Krya på dig och fortsätt ha kul och lycka till med pluggandet.



Hälsningar och kramar!

2010-01-30 @ 11:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0