Söndag i Dröbak

Har haft en otroligt ospännande helg. I torsdags var jag på shnas med Nemo, det var kul. Vi kollade på en Wet Tshirt contest. Efter det har jag knappt gjort någonting alls, sjukt tråkigt. Igår klippte jag mig och idag var jag i Dröbak ett par mil utanför Oslo och fixade med segelklubbens båtar. Dröbak var en supergullig liten stad, påminde om småstäderna på västkusten. Men det är backar överallt verkligen! Alla cyklade sjukt jobbigt uppför ju! Vi tvättade och bottenmålade X99an som jag ska segla med i vår, snart är den klar! Men fyra grader och fukt var inte jättemysigt. Och samtidigt stå och tvätta en båt underifrån så stanken av rödspriten var överallt verkligen!
Imorgon åker jag till Holland i alla fall, ska bli kul! Uppdaterar när jag kommer tillbaka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0