Spring Break!

Idag hade vi sista lektionen inför vårt påsklov eller spring break som de andra kallar det. Hade presentation och opponering som gick väldigt bra, så nu kan jag andas ut lite. Tänkte gå till skolan och plugga lite imorgon ändå, har inget bättre för mig. Jag är helt ensam kvar här i Oslo, nästan i alla fall. Alla mina kompisar åkte till prag idag eller drar till barcelona tidigt imorgon. Men tyska kompis som jag ska hälsa på under lovet åkte hem i förväg så jag kommer få en väldigt lugnt och tråkig helg nu här innan det bär av mot holland på måndag. Över 15 grader och ett hus vid vattnet känns helt rätt just nu.
Imorgon är det BInner med vår skolpräst. Han bjuder alla utbytesstudenter på middag en gång i månaden på Studenternas Hus. Imorgon blir det lamm och jag tänkte gå. Har ju inte så mycket bättre för mig. Kanske hittar någon mer som är kvar här över helgen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0