Vår i Oslo

Igår kom jag tillbaka till Oslo efter en superskön helg i Uppsala, var på möhippa för första gången i mitt liv, det var jättekul. Sen utgång med de kompisar som är kvar i Uppsala på Norrlands, lika bra som vanligt. Tror tentan gick bra också.
Nu har jag lite mindre skolarbete när tentan är över. Har lite uppsatser att jobba på fortfarande, men inte lika stressigt. Och idag är det vår i Oslo, solen skiner och klarblå himmel och snön smälter. Superhärligt! Imorse gick jag upp och städade hela mitt rum och garderob innan skolan, inte likt mig att vakna tidigt för att städa! Efter skolan var jag på gymmet och snart ska jag iväg på planeringsmöte med regattalaget, så får träna min norska igen. Ska bli spännande att träffa alla, jag känner bara vår skipper än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0