Mindre är två veckor kvar!

Nu är det en dag plugg kvar och mindre än två veckor kvar för mig här i Oslo. Idag har jag pluggat typ 12 timmar. Men snart är det över! Igår åkte Sarah och Vicki hem också, lite sorgligt. Kommer förmodligen inte åka förbi Champagne Illinois eller Kingston i Canada någon gång snart... Imorgon ska jag äta middag med några fler som ska åka och sen på onsdag efter tentan blir det tentafest! Efter tentan ska jag njuta av ett par dagars sommarlov här i Oslo innan det bär av till jobb i Stockholm. Tänkte försöka göra lite sightseeing innan jag åker härifrån också, har knappt sett någonting än.
Nu ska jag sova, upp tidigt och läsa imorgon igen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt för dig att du snart får sommarlov. =)

2010-06-01 @ 13:54:08
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0