Sommar i Oslo

Nu har jag haft en tenta, lämnat in ett termpaper och har bara lite mer än en vecka kvar till sommarlovet! Efter min tenta den 10 maj så blev det rätt mycket segling fram till den 14 då Emma, Patrick och Cecilia kom till Oslo. En väldigt hektisk helg blev det, för på söndagen kom Devon, Haidi, Ella, Monique och Zoe också. Vi firade 17 mai på norskt vis, med champangelunch, parad i stan och utgång.
 Efter 17 maj har jag inte gjort så mycket mer än att sola, plugga och segla mera. Det har varit 25 grader och solig fram tills igår när det blev regnigt och kallt igen. Typiskt norskt väder. Nästa tenta är den 2 juni. Jag pluggar på men verkar inte vara lika seriöst med tentor här som hemma. Folk pluggar 2-3 dagar innan tentan bara och folk kuggar inte alls lika ofta som hemma. Här på BI betalar man för bra utbildning och bra betyg verkar det som.

Nu är det mindre än tre veckor kvar tills jag ska åka hem. Ser fram emot sommarlov och svenska!

Kommentarer
Postat av: Sonia

Välkommen hem och välkommen till mig 13e juni!

Kram!

2010-05-29 @ 22:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0